~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 21 februarie 2010

Vine, vine, Primavara...

Imi era tare dor de Herastraul cel verde si falnic si de aceea ieri, indemnat de o timida aparitie a soarelui am facut o scurta vizita in parc, impreuna cu sotia. Nu eram singurii nostalgici prezenti acolo si m-am bucurat sa vad multe perechi de tineri indragostiti plimbandu-se pe alei. Dupa o iarna destul de grea, cum nu prea am avut de catva ani incoace, asteptam cu totii Primavara  cea innoitoare si infloritoare pentru a ne mai "trata" sufletele si trupurile greu incercate. Hai Primavara, hai....

Un comentariu:

abbilbal spunea...

Încet, încet cu paşi timizi, se apropie şi primăvara cu toate valorile ei estetice. Video, audio şi olfactive.