~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 16 februarie 2010

Un baiat, o minge si o tona de maiestrie si de talent

Pentru ca tot incepe returul Campionatului National de Fotbal, iata un filmuletz cu un magician al balonului rotund. 
- Razvane (Lucescu desigur), crezi ca baiatul asta ar fi bun la nationala ?...

2 comentarii:

abbilbal spunea...

Domnule Radu, la întrebarea domniei tale: "Razvane (Lucescu desigur), crezi ca baiatul asta ar fi bun la nationala ?..." răspunsul este BA.
E talentat tipul la jonglerii cu mingea. Probabil e cel mai bun pe plan mondial. Am mai văzut şi altele. Probabil tot de el făcute, dar un bun jongler nu poate fi şi un fotbalist. Poate nu are rezistenţă de joc, poate nu are intuiţie pentru a anticipa jocul coechipierilor, Una este să dai precis la un punct fix şi alta e să dai precis la un punct în deplasare. Una e să vezi mingea stând şi alta e să vezi mingea deplasându-se şi cu atât mai mult să o loveşti precis în timp ce se deplasează. Ar m-ai fi, da-i destul pentru a justifica afirmaţia mea.
Am intrat în casa ta de aiurea. Am accesat un link şi am ajuns pe un domeniu nou, unde am intrat fără să cer aprobare. Îndrăznesc mai mult. Să duc pe cei de aici prin Bălgradul de azi. Sunteţi invitaţii mei. Când aveşi timp, poftiţi. Veţi fi bineprimiţi. Amănunte îţi dă hunedoreanca Aurora (Dan Aurora Doina). În Bălgrad ajungi dând clic pe abbilbal
Să ai parte de o zi bună. Doamne ajută !

SORINEL RADU spunea...

ZIG-ZAG@-abbilbal-Sunt de acord cu comentariul dvs. Ideea cu baiatul asta la nationala vine din frustrarea care mi-o produce permanenta lipsa de finalitate a jucatorilor nostri. Poate un tip ca asta care sa primeasca mingea si sa o bage cu maiestrie in "atze" ar fi util ca sa nu mai spunem ca am jucat bine dar nu am avut noroc.
In alta ordine de idei, ma bucur ca mi-ati vizitat blogul. Sunteti oricand binevenit.