~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 16 noiembrie 2009

TESTUL ISHIHARA

Pentru ca se apropie alegerile si pentru a nu avea scuze de genul : "nu am vazut bine unde sa pun stampila"(ha !), va propun acest test, care de fapt este util sa-l faceti oricand. Reputatul doctor Shinobu Ishihara, profesor la universitatea din Tokio a conceput acest test de cromatica si acuitate vizuala in 1917, cu ajutorul asistentului sau care era discromat. Acest test a fost folosit in special la testarea capacitatii vizuale a recrutilor armatei japoneze. Folosit multa vreme de armata rusa in testarea recrutilor testul a fost mai fost denumit (impropiu) si "testul soldatului rus".
Identificati ceea ce este scris in interiorul cercurilor. Faceti testul fara sa trageti cu ochiul la rezolvare. Succes !



Iata si rezolvarea testului Ishihara :


5 comentarii:

iuliana spunea...

Rezultat:25,29,45,56,E??,8

Anonim spunea...

e foarte ciudat 6-le .eu nu l-am vazut.nu stiu cum iti poti da seama ca e 6? mie nu imi seamana cu nimic(ady)

SORINEL RADU spunea...

@-anonim(ady)- este intradevar greu cu cifra sase dar sa stii ca totusi sunt destui care au raspuns din prima 6. Nici eu nu am putut 'ghici' din prima.

Mihai spunea...

Salut Sorinel,
plansa de la litera E cred ca e gresita... cea ok, pe care o pot vedea cei cu vedere normala o poti gasi aici: http://www.toledo-bend.com/colorblind/Ishihara.asp!

Mihai

SORINEL RADU spunea...

@-Mihai- Nu, nu este gresita. Cine este capabil vede cifra 6 in primele 2 sec. De regula daca nu o vezi asa nu prea poti sa o mai vezi oricat te-ai chinui.