~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 24 august 2011

PIERSICĂ + SMOCHINĂ = PIERSINĂ

 Denumirea de Piersină îmi aparţine şi vă rog să o luaţi drept o glumă, însă cu fructul, pe care îl puteţi vedea în imaginea de mai jos, nu e de glumă.
  Aflându-mă intro prăvălie de cartier şi fiind un fan al piersicilor şi al renglotelor, privirea mi-a fost atrasă de nişte piersici turtite, 10 roni/Kg.
  - Sunt piersici greceşti- se simte datoare să mă informeze vânzătoarea citindu-mi nedumerirea pe chip.
  - Mda,- îi răspund eu monosilabic.
  - Să ştiţi că sunt altoite cu smochinele şi au gust deosebit - continuă ea cu precizările.
  Am cumpărat şi eu câteva, de curiozitate şi punându-mi o dorinţă în gând, aşa cum se face când se întamplă ceva pentru prima oară, am mâncat una din ele. Am descoperit un gust interesant dar nu cuceritor. Mă voi rezuma pe viitor la piersicile clasice româneşti, dar cei care nu au gustat din fructul acesta merită să încerce.
 Să aveţi poftă dragii mei !
Foto : ZIG-ZAG

Niciun comentariu: