~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 13 august 2011

ANIMALELE Și TRAFICUL AUTO O COMBINAȚIE TRAUMATIZANTĂ

 De multă vreme am vrut să scriu despre un lucru care mă supără la maxim, şi anume despre cât de "protejate" sunt şoselele şi autostrăzile noastre vis-a-vis de traversarea imtempestiva a animalelor. Travesare care în majoritatea covârşitoare a cazurilor se termină tragic pentru animale şi cu avarii sufleteşti şi materiale pentru conducătorii auto.
  Cu câtă bucurie a călătoriei pleci la drum şi câtă supărare şi disconfort capeţi imediat, după câţiva kilometri parcurşi, la vederea trupurilor de animale tărbăcite în şosea de roţile maşinilor, care din pacate nu prea au cum să le evite.
  În alte ţări există un serviciu care adună aceste leşuri de animale din şosea în aşa fel încât să nu mai costituie o sursă de disconfort în trafic. La noi însă leşurile animalelor stau cu zilele în şosea până când roţile maşinilor le pulverizează tranformandu-le până la urmă în nişte pete întunecate, dealtfel pete ale ruşinii și neputinţei noastre ca oameni, de a face ceva în acest sens.
   Este rău când vezi asemenea lucruri pe şosea dar este şi mai rău când ţi se întâmplă să păţeşti un asemenea eveniment. Credeţi-mă este traumatizant.
  Ştiu că sunt şi oameni care nu iubesc animalele ba dimpotiva le dispreţuiesc fiind convinşi în mintea lor obtuza că Dumnezeu i-a creat pe ei ca şi când ar avea drept de viaţă şi de moarte asupra celorlalte vieţuitoare de pe pământ. Îmi este sincer milă de aceşti oameni şi dacă cumva vreunul dintre aceştia citeşte în loc să ignore această postare îl rog să se abţină de la orice comentariu.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Călăreţul cu celular cred că tot aici se încadrează.

SORINEL RADU spunea...

@-abbilbal- Nu, calaretul cu celular nu se incadreaza in ceea ce am scris eu in postare. Acolo ma refeream strict la niste lucruri..., imi pare rau daca nu m-am putut face pe deplin inteles in ceea ce am vrut sa spun.