~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 28 aprilie 2010

Deodorant Athos cu extract de ...Boswellia Serata (!?)

Am cumpărat un spray deodorant din gama româneasca Athos fabricat cu extract de Bosswellia Serrata, fiind un nou produs apărut în acesta gamă, care mie mi s-a părut ca miroase destul de bine. Toate bune şi frumoase. Astăzi am dat un "goagăl" să văd şi eu ce este această Boswellia Serrata despre care nu ştiam nimic (mea culpa) şi am aflat : este arbustul din scoarţa căruia se extrage tamâia. Mishteaux nu-i aşa ? Deodorant cu tamâie, o idee foarte bună pentru industria de produse bisericeşti, zic eu. Pentru această idee bună merit, (cred), un comision frumuşel. 
Una peste alta trebuie să recunosc că produsul este bun şi că personal am apreciat tot timpul această gamă, totuşi este destul de amuzantă ideea că dimineaţa inainte de a pleca la servici să te "tămâiezi" cu puţin spray aşa că să îţi meargă bine şi să alunge pe cele rele din jurul tău.
   :-)
(foto:Zig-Zag)

Niciun comentariu: