~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 1 martie 2010

1 MARTIE...

Prima zi a Primaverii, zi de peren si promitator reinceput, zi cu fete si femei vesele admirandu-si una alteia martisoarele si florile primite de la soti, prieteni si colegi de serviciu..., zi de speranta frumoasa in renasterea naturii si a sufletelor noastre chinuite de iarna vietii si geroasele ingrijorari cotidiene. Zi in care am inceput serviciul dupa un foarte lung dar necesar din punct de vedere medical, concediu. Asa ca mi-am pus in suflet niste flori frumoase si proaspete de primavara aduse-n aparatul foto tocmai de la Breaza, mi-am insorit inima si privirea cat am putut mai bine si privind la cainele nostru bun si iubitor pe nume Fics, care implineste azi 9 ani de viata de apartament si care in fiecare an se faleste cu snurul alb-ros pe care il pun la ham, mi-am zis ca totul va fi bine si normal. Si nu m-am inselat. Revenirea mea in mijlocul colectivului pe care l-am parasit fara voia mea de atata vreme, a fost un lucru normal si o ocazie de bucurie nedisimulata pentru colegii  mei, carora le multumesc pentru minunatul sprijin pe care mi l-au dat, in mod sincer si neconditionat. Tuturor colegilor si celor dragi lor le doresc din toata inima o Primavara inflorita si frumoasa, flori frumoase si parfumate in suflet si soare in priviri !

Niciun comentariu: