~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 12 ianuarie 2010

Durerea unui frate, Paul Tecuceanu

De la bun inceput vreau sa spun ca regret disparitia prematura dintre noi a lui Toni Tecuceanu. Sincere condoleante familiei.
Am primit pe mail aceasta declaratie data in Ziarul National de Paul, fratele lui Toni Tecuceanu, pe care o postez mai jos. Ea contine de fapt intrebari legitime, unele dintre ele mi le-am pus si eu si cred ca multi dintre dumneavoastra, vis-a-vis de circumstantele in care s-a petrecut nefericitul eveniment. 

Durerea unui frate…
January10,
Romanii au o vorba: “mortul de la groapa nu se mai intoarce”. Asa este, oricat de mult mi-as dori, nu il voi mai vedea niciodata pe fratele meu in aceasta lume. Acest gand este trist, dureros, sfasietor, insa trebuie sa-l accept. Si il accept, dar tot nu am liniste. De cand fratele meu a parasit aceasta lume, imi vin in minte tot felul de intrebari… “De ce Toni nu s-a dus din timp la doctor?”, “De ce, cand speram ca isi revine, a murit?”, “De ce Dumnezeu a vrut sa-l ia de langa mine atat de devreme?”. Niciun raspuns… Incerc sa fiu tare, insa sunt nelinistit. Imi amintesc exact toate vorbele pe care medicii mi le-au spus in cele 11 zile in care Toni a fost internat la terapie intensiva, la Institutul “Matei Bals”. Ceva nu se leaga! Informatiile pe care le-am primit se bat cap in cap. Profesorul Adrian Streinu-Cercel afirma raspicat: “Toni Tecuceanu a murit de gripa porcina”. Degeaba, nu am liniste. Fratele meu a fost internat la spital in noaptea de 24 spre 25 decembrie 2009 in stare grava. Plamanii i-au fost afectati aproape in totalitate. Doar varfurile plamanilor mai erau sanatoase. Medicii au spun inca de atunci ca sansele de supravietuire sunt mici, iar dupa simptome erau convinsi ca este vorba de gripa porcina. I s-au facut doua teste, iar rezultatele au fost negative. Abia dupa ce i s-a luat a treia oara secretie, rezultatul a fost pozitiv. Initial, medicii mi-au spus ca Toni avea virusul A H1N1 in organism de opt zile. Apoi, profesorul Adrian Streinu-Cercel a anuntat ca acest virus se instalase in organismul fratelui meu de trei zile. Mai mult, uneia dintre bebelusele de la Cronica Carcotasilor i s-a spus: “Toni Tecuceanu nu are gripa porcina”. Ciudat, nu? Asta nu e tot! Racit fiind, Toni a petrecut foarte mult timp alaturi de carcotasi. Bebelusa Oana chiar s-a hranit din mancarea lui. Au mancat unul dupa altul. Au respirat acelasi aer in masina timp de 8 ore. Totusi, niciunul dintre ei nu s-a imbolnavit, desi medicii au anuntat ca in lume este pandemie si ca gripa porcina se ia repede. In plus, cu cateva zile inainte de a fi internat la spital, Toni a acordat un interviu unui jurnalist de la Adevarul timp de trei ore. Intalnirea a avut loc in casa fratelui meu, care nu se simtea deloc bine. Cu toate acestea, ziaristul respectiv nu a contractat nici el boala. Pe parcursul zilelor in care Toni a fost internat la terapie intensive la “Matei Bals” , medicii mi-au spus ca, in afara plamanilor, celelalte organe ale fratelui meu nu sunt afectate. Apoi, dupa necropsie, m-au anuntat ca toate organele i-au fost afectate. Alta ciudatenie, nu? Si, totusi, lucrurile bizare nu se opresc aici. In ziua in care fratele meu a incetat din viata, doctorii mi-au spus ca a murit, cel mai probabil, din cauza unui infarct. Apoi, dupa efectuarea necropsiei, am intrebat: “Care a fost cauza decesului?”. Mi s-a raspuns ca inca nu se stie cu exactitate si ca in foile oficiale au trecut”Insuficienta cardio-respiratorie acuta, bronhopneumopatie acuta bilaterala si obezitate-gradul II”. Am intrebat de infarct… “Cauza decesului o puteti afla peste trei saptamani, dupa ce vom analiza totul la microscop. Daca a fost vorba de infarct, vom vedea la microscop”, a fost raspunsul, cel putin ciudat, care mi-a fost oferit. Acum, dupa moartea lui Toni, toti romanii dau navala la spitale pentru a se vaccina. Se vorbeste de “Fenomenul Tecuceanu”…Oare e un fenomen sau doar o manipulare fara scrupule? Nu stiu… Profesorul Streinu-Cercel sustine ca vaccinul nu are efecte secundare. Eu am aflat, din surse medicale, ca acest vaccin nu este prea indicat, ca dupa un an incepe sa atace organismul. Probabil, nu voi primi niciodata raspunsuri la aceste nedumeriri, insa nu vreau ca moartea fratelui meu sa fie folosita in scopuri murdare. Eu nu am putere, insa sunt convins ca Bunul Dumnezeu va face lumina in acest caz.
Paul Tecuceanu

Niciun comentariu: