~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2009 - din punct de vedere personal...

Inainte de a-mi declara intentiile pentru noul an, se cuvine sa fac un mic efort de memorie si sa trec in revista, inplinirile, greselile, dezamagirile si bucuriile pe care le-am petrecut in anul ce tocmai s-a sfarsit. Asadar fara a avea pretentia ca le voi mentiona pe toate insiruirea lor ar arata cam asa :
 - Impliniri - As fi vrut sa am dar din pacate nu prea am ce sa spun la capitolul asta, insa mi-am
propus destule pentru anul in curs.
 - Greseli - Am fost darnic, deci am facut fapte bune (care bineinteles ca nu imi vor ramane si chiar nu mi-au ramas nepedepsite). Voi avea mare grija de acum incolo daca si cu cine voi mai fi darnic, nu de alta dar toata viata mea am daruit dezinteresat si nu prea am primit respectul cuvenit. La capitolul asta, cuvantul de ordine va fi, maxima cumpatare.
- Dezamagiri - Am trecut cu bine cu ajutorul lui Dumnezeu o incercare grea avand alaturi tot timpul pe sotia mea fara de care nu stiu ce as fi facut. Unde este dezamagirea ve-ti spune, pai dezamagirea este ca, rude apropiate te uita usor si te trec prea repede la categoria pierderi, cat despre colegii de serviciu, ce sa mai spun...Si totusi nu toate rudele (Dane, nu am sa uit niciodata ce ai facut pentru mine si felul in care te-ai purtatatunci cand imi era greu), si totusi nu toti colegii de serviciu (multumesc celor care m-au intrebat de sanatate si care au fost macar cu ganduri bune alaturi de mine).
- Bucurii - Putine dar totusi importante pe plan personal. Una din bucurii, este chiar acest blog pe care l-am inaugurat anul acesta si care imi aduce satisfactia unui lucru zic eu destul de bine facut. In rest sanatate ca e mai buna ca toate si daca se poate stropita cu putintel noroc. 

Niciun comentariu: