~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 31 ianuarie 2011

UN SCANCET IN WEEKEND

   Un scancet usor, discret, si o atingere fina, de labuta de caine m-au facut sa intredeschid un ochi. Oh, e sambata, e weekend, si este sapte fara un sfert dimineata. Dar ce-i pasa cainelui meu ? El vrea sa iasa afara sa isi faca rondul, sa amushineze toate gramezile de zapada de pe drum pentru a inventaria in vasta lui galerie de mirosuri, ce alti patrupezi au mai trecut pe acolo si bineinteles de a-si tzarcai propriile lui marcaje, asa ca sa se stie cine este patrupedul-sef aici, in zona asta.
Dau la o parte plapuma, incet pentru a nu-mi trezi nevasta abtinandu-ma cu greu, sa nu injur de toate cele. Ma consolez insa cu gandul ca este totusi sambata si ca ma voi reintoace repede in carpe, sa imi continui dulcele somn de weekend fara grija mersului la serviciu. Slava D-lui catelul a dat dovada de operativitate, rezolvandu-si problemele rapid si zgribulit de gerul diminetii de ianuarie, a venit la usa blocului cerand in doua labe si cu botul umed lipit de geam, sa intre. Foarte bine, excelent, numai ca asa cum se intampla de fiecare data, somnul mi-a fugit. Nu-i nimic mi-am zis, am sa deschid laptopul, o sa-mi verific mailul si in mod sigur ca somnul imi va reveni rapid.
Nici nu intru bine pe vajnicul Yahoo si imediat un amic, care se vede treaba ca nici el nu poate dormi, vazandu-ma activ pe site-ul cu pricina, ma bazaie cu intrebarea pe cat de banala pe atat de incuietoare ; ...Ce mai faci ?
Este o vorba care spune ca indiscretul intreba : Ce mai faci ? iar mincinosul raspunde : Bine !
Astfel ca in ideea de a fi cat mai precis in raspunsul meu, incep sa formulez in minte un raspuns corespondentului meu de yahoo-messenger : Pai ce sa fac ? Ma relaxez in weekend incercand sa ma "dezintoxic'' de :
- amenintarile agresive ale patronilor cu disponibilizarile de personal, care trebuie facute chipurile caci altfel nu mai au ei profitul cerut de la centru, cu toate ca.........................
- greatza care ma apuca vazand sefuletii, romanashii nostri care in contextul celor de mai sus, tin cu dintii de scaunelele lor de ceara si care ca intotdeauna sunt mai abitiri decat patronii starini, protejandu-si totusi cu orice pret, favoritii, rubedeniile si interesele...
- scarba de colegii de servici care data fiind situatia, subit ii mamanca in cur de ce fac ceilalti, vrand sa dovedeasca cat sunt ei de neinlocuit, neluand in considerare ca sunt cimitire pline cu neinlocuibili dintrastia...
- lehamitea de viata politica a tarii si de mass-media pro si contra regimului care oricum nu fac bine nimanui in afara de finantele sefilor de trusturi, si care sunt care mai de care deontoloage, moraliste etc., ...
- si... etc., etc., etc., ...
Cu toate astea in cap si inca multe altele intind mainile spre tastatura si scriu fara exitare raspunsul catre corespondentul meu :
- Bine ? Dar tu ?
Vedeti cum se verifica vorba aceea de duh cu indiscretii si mincinosii, pe care am pomenit-o mai la inceput ? De multe ori o mica si nevinovata minciuna salveaza onorabil situatia.
Ochii au inceput sa mi se inchida si binecuvantand situatia dau un sign out la mess si un turn off la laptop si ma indrept cu mare placere spre dormitor. Halal de cel ce a inventat patul si somnul, caci acolo si in felul asta se rezolva vremelnic orice probleama. Vorba aceea : si maine este o zi si mai ales o noapte.
Weekend placut si somn usor ''mincinosilor'' !


       Sorinel Radu
Bucuresti, 31 ianuarie 2011

Niciun comentariu: