~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 12 august 2009

Atentie la Camioane

Ne-am intors de curand acasa pe frumoasa
Vale a Oltului,
din pacate nu fara peripetii.

O inspiratie divina m-a facut sa fiu rezervat fata de
un camion de mare tonaj din fata mea ca
re gonea spre valea Oltului cu viteza nepermis de mare balansindu-se periculos de tare la fiecare curba. Neputand sa-l depasesc am lasat o distanta destul de mare intre masina noastra si camion si bine am facut pentru a urmat o explozie de cauciuc, supraincalzit de tonaj si viteza, (penultimul pe dreapta exterior) groaznica urmata de franare violenta. Zeci de bucati de cauciuc au zburat prin aer dar slava D-lui datorita distantei preventiv mare lasata pana la camion si franei "pe faza" cum se zice, am scapat nevatamati de insolitele proiectile ce zburau prin aer.
Si totusi un gand nu imi da pace ; daca explozia
se producea in momentul in care depaseam acest
camion condus de un sofer zic eu iresponsabil ?

Din pacate aparatul foto nu era pregatit asa ca sotia nu a putut face poze cu acest incident dar asa cum o sa vedeti in imaginile de mai jos, am avut din pacate ocazia, sa pozam doua camioane rasturnate, unul pe valea Oltului si unul pe Soseaua de Centura a Bucurestiului, din cauza vitezei excesive urmata de balansul incarcaturii in viraje.
Daca cumva mai este nevoie, va atentionez pe toti sa aveti mare grija in trafic si in special la camioanele pe care le intilniti pe drum.

Drum bun tuturor si fara evenimente neplacute in trafic !


Niciun comentariu: