~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 21 noiembrie 2011

SĂ NE AMUZĂM PUȚIN

Broccoli : Eu arăt ca un copăcel ! 
Ciuperca : Eu arăt ca o umbrelă...
Mărul : Eu arăt ca o inimă !
Banana : Vă rog eu frumos, hai să schimbăm subiectul !
 
 Dacă într-un grup de 40 de persoane două se gândesc la sex și restul la mâncare... este nuntă.
 Dacă într-un grup de 40 de persoane toate se gândesc la mâncare și niciuna la sex... este parastas.
 Dacă într-un grup de 40 de persoane toate se gândesc la sex și niciuna la mâncare... este "team building"
 
 - De ce rochia de mireasă este albă ?
 - Asta e culoarea standard la toate electrocasnicele.
 
  Două adolescente la duș :
 - Știi, pe ''maimutica'' mea deja crește părul! 
 - A mea deja... mănâncă banane!


- De ce ai fugit din sala de operaţie înainte de a fi operat ?
- Pentru că infirmiera spunea tot timpul :
- Curaj, nu vă fie teamă, e o operaţie uşoară !
- Păi şi ?.. asta nu te-a liniştit ?
- Nu. Pentru că vorbea cu chirurgul !