~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 11 octombrie 2011

POATE CĂ...

...un om cu suflet mare și bun va adopta acest cațel alungat pe stradă de fostul stăpân sau stăpâna. Nu îmi dau seama de ce a fost alungat pe stradă pentru că este bine, este jucăuș și sănătos și spun asta deoarece îl observ de mai bine de trei săptamâni de când a apărut în zonă. Acum vremea este bunicică dar mă gândesc cu groază la iarna care va veni și căruia nu știu cum îi va face față acest cațel. Anticipând o întrebare a cârcotașilor care vor citi această postare voi mărturisi că singurul motiv pentru care nu adopt eu acest cățel este ca am deja unul și pe deasupra și doi motani, așa că...
Este adevarat ca astăzi în România este greu, costisitor chiar să crești un animal dar vă spun din toată inima că dragostea, mângâierea și pacea pe care ți-o aduce în suflet merită toți banii. Postez mai jos poze cu cațelul și un print screen cu zona din București unde il puteți găsi.

Niciun comentariu: