~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 24 iulie 2011

GARDUL DIN CER ȘI AUTOSTRĂZILE... ROMÂNEȘTI :-)

 Dumnezeu s-a săturat că  lumea tot trecea din Rai în Iad şi invers. A hotărât să facă un gard între Rai şi Iad. Astfel a chemat pe organizatorul de licitaţii, pe Sf. Petru şi i-a cerut să-i găsească cei mai buni constructori. Sf. Petru după îndelungi licitaţii electonice a adus în faţa Domnului 3 constructori: un francez, un american şi un român.
 Dumnezeu îi ia la întrebări:
 - Francezule, cu cât îmi faci gardul?
 Francezul răspunde:
 - Cu 5.000 de euro. Folosesc tehnologie franceză de ultimă generaţie, muncitori chinezi toţi unu şi unu.
 - Americanule cu cât îmi faci gardul?
 Americanul răspunde:
 - Cu 10.000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-nouă generaţie, stâlpi cu senzori de mişcare, fire wireless, camere de filmat prin satelit cu conectare pe serverele cereşti etc.
 - Romanule cu cât îmi faci gardul?
 Românul răspunde:
 - Păi, cu 15.000 de euro.
 Păi şi ce faci de banii ăştia, întreabă Domnul.
 - Păi (şi apropiindu-se de urechea Domnului) îţi dau Ţie 5000 de euro că mi-ai dat licitaţia, 5.000 de euro îi ţin eu că am câştigat licitaţia, iar restul de 5000 îi dăm francezului să facă gardul.
 
 MORALĂ:
 
 Cam aşa se realizează cele mai multe investiţii în  RO, printre care  şi... construirea de autostrăzi;
 Aţi "văzut" vreodată gard între Răi şi Iad ?
 -Nu.
 -Dar nici autostrăzi în România...

Niciun comentariu: