~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 1 iulie 2010

Urmatoarea oprire la Craiova...

...asa am hotarat cu totii, cei din "gashca de shoc", cand ne-am intalnit pentru a pleca spre a sustine examenul de licenta. Si am ajuns la Craiova si a urmat o noapte de somn pripit in care toti fara execeptie am visat  examenul pe care urma sa-l sustinem. A venit si dimineata cea mare, cu emotii umezite de lacrimi, cu griji pentru cei care intrau in examen si cu bucurie pentru cei ce ieseau victoriosi. Am reusit cu totii, marea majoritate avand o varsta la care cei patru ani de studiu si examene ne-au incercat din greu, si asta pe langa celelalte ale vietii de zi cu zi. Este minunat ceea ce am reusit impreuna cu dragii mei colegi de care sunt tare mandru !!!  Succes si bafta tuturor in continuare !!!
 (Foto : ZIG-ZAG)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Domnul meu, felicitări. Felicitări atât pentru tine, cât şi pentru doamna şi colegii tăi victorioşi. Să dea Dumnezeu să fă fie de folos Licenţa câştigată cu atâta trudă.
Doamne ajută!