~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 21 octombrie 2009

Aleea cu brazi înalti

Am descoperit în Bucureşti, în  p-ţa Charles de Gaulle o minunată alee pe care (cu toate că am trecut prin zona de sute şi sute de ori) nu am observat-o până acum. Am botezat-o aleea Brazilor Înalţi. Am parcurs-o agale, ridicându-mi privirea şi admirând frumoşii brazi ce o străjuiesc. Cred ca mergem prea mult cu privirea şi gândul aplecate. Ridicaţi-vă oameni buni din când in când privirea, lăsaţi gândul să se înalţe şi veţi descoperi locuri şi lucruri frumoase, încă, chiar şi aici in Bucureştiul nostru drag, cândva numit "oraşul grădină", urâţit acum cu sârg şi în mod continuu de nişte edili pe care eu, sincer,  nu îi înţeleg în demersurile lor.

Niciun comentariu: