~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 13 septembrie 2009

Brucan a fost un optimist


Apropos de precedenta postare iata niste imagini ale unui orasel provincialo-european cam de talia Ploiestiului nostru, care se numeste Catanzaro el gasindu-se geografic vorbind in sudul Italiei. Iata cum au rezolvat ei prin anii '70 ai secolului trecut problema accesului in localitate. Ce bine ca scumpul nostru Bucuresti este un oras de ses caci nu stiu ce ne-am fi facut. Primind aceste poze pe mess de la cumnata mea care isi petrece acum concediul acolo si privindu-le imi vine in minte o veche butada de pe vremea comunismului : " daca la ei e atat de rau si la noi atat de bine, cum p... m...-si de la ei e atat de bine si la noi atat de rau.

De aceea vin si spun din nou ; Brucan, D-zeu sa-l ierte, a fost un mare optimist pe care noi toti, din pacate, l-am injurat din greu :-). Sa circulati bine !

Niciun comentariu: