~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 14 februarie 2011

MARE ESTE GRADINA D-LUI SI MULTI HOTI SE PLIMBA PRIN EA


Astazi, 10.02.2011, am avut ceva de rezolvat in zona P-ta Cosbuc, B-dul Libertatii din Bucuresti. Am parcat masina in fata sediului RCS-RDS, am rezolvat ce aveam de rezolvat in 15 minute si m-am intors la masina. Surpriza !!! Nu am mai reusit sa deschid masina nici din butonul cheii nici din telecomanda de la alarma. Langa mine un domn se chinuia la randul lui sa-si inchida masina cu telecomanda si nu reusea nici el. Deci, eu nu reuseam sa imi deschid masina mea  iar el nu putea sa o inchida pe a lui. Prea mare coincidenta, m-am gandit eu si mi-am adus aminte ca citisem undeva pe net un articol care explica ca masinile care se inchid centralizat cu telecomanda nu sunt sigure deoarece se poate bruia semnalul dat de aceasta, in asa fel incat cu toate ca actionezi butonul de inchidere a masinii aceasta in realitate sa nu se inchida.
M-am uitat in jur si am observat o masina micuta cu 2 usi, marca Datsun, culoare gri deschis, fara numere de inmatriculare care era oprita undeva in spatele masinilor parcate. M-am dus catre acea masina, in ea erau 4 indivizi care aratau ca oricine, numai ca oameni cinstiti nu. Unul din ei tinea in mana un dispozitiv care semana cu o telecomnda ca cea de tv dar care avea atasata si o antena.  Cand m-au vazut ca vin hotarat spre ei, au demarat in tromba.
Imediat dupa asta ne-am putut descuia respectiv incuia fara probleme masinile din telecomenzile noastre. Asadar iata, am descoperit, din fericire fara bagube, o noua metoda de a fura masina sau a o jefui de lucrurile din ea. Asa ca verificati-va bine masina dupa ce ati inchis-o si in plus ar fi foarte bine sa priviti cu mare atentie la ce se afla prin jurul locului de parcare.
Iata cum functioneaza in general aceasta metoda de jaf : individul tine permanent apasat pe butonul dispozitivului, care emite un semnal (frecventa), semnal ce nu lasa comanda ta de inchidere sa "ajunga" la masina. Apesi pe buton sa inchizi masina, iar daca nu esti atent sa vezi daca intr-adevar s-a inchis, aceasta ramane deschisa. Pe urma doar asteapta doar sa pleci de langa masina ca sa  te usureaze de ce ai lasat prin ea, sau pur si simplu sa o fure.
Sincer nu am crezut asta, stiind ca alarmele schimba codurile la fiecare activare, si vorba aia am un sistem de alarma bun, de firma, cum se spune, foarte laudat, care m-a costat destui bani.
O vorba inteleapta din popor spune ca : ...’’orice incuietoare este facuta pentru oamenii cinstiti, nu pentru hoti’’..., asa ca‚ ’’ochii ceapa’’ pe situatie, pentru ca...’’paza buna trece primejdia rea’’...spune o alta vorba de duh de care trebuie sa tinem seama in ziua de azi mai mult ca oricand.
(sursa : net-mail)

Niciun comentariu: