~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 3 octombrie 2010

DE FIECARE DATA...

...cand mergem in vizita la Hunedoara, la ducere traseul este pe valea Oltului iar la intoarcere, traseul este pe Brasov, asa ca si de data asta, ca deobicei dealtfel, ne-am oprit sa mancam la restaurantul complexului turistic Fantanita Haiducului, situat la vreo 2 km dupa sensul giratoriu de la iesire din Sibiu spre Brasov. 
De data asta am avut surpriza placuta sa descoperim pe masa, (pe langa delicioasele feluri de mancare romaneasca traditionala gatite ca la mama acasa) un dispozitiv pe cat de ingenios pe atat de util, un fel de "sonerie" wireless care te scuteste de efortul de a localiza ospatarul si de acere ajutorul lui. Mi s-a parut o chestie foarte utila pe care poate ca si alte restaurante o au, insa eu pana atunci, trebuie sa recunosc, nu am mai vazut o asemenea dotare.

Niciun comentariu: