~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 7 octombrie 2011

MAI VECHI, MAI NOI DAR BUNE TOATE

-In Romania cel mai scurt drum dintre doua puncte este mereu in constructie.
-Niciodata sa nu iei un laxativ si un somnifer in aceeasi seara.
-Traim intr-o societate in care pizza ajunge mai repede decat politia. Incercati !
-Stii ca lumea s-a intors pe dos cand constati ca, cel mai bun rapper este alb, cel mai bun jucator de golf este negru si cel mai inalt baschetbalist din NBA este chinez.
-Un nou studiu guvernamental finantat prin fonduri europene si desfasurat pe o perioada de 10 ani a concluzionat ca trei sferturi din populatia Romaniei inseamna 75% din populatie.
-Psihiatrul mi-a zis ca sunt nebun. I-am zis ca am nevoie si de o a doua opinie si atunci mi-a zis ca sunt si urat.
-Poarta-te frumos cu copiii tai. Ei iti vor alege azilul.
-Imprumuta bani de la un pesimist. El nu se mai asteapta sa ii dai inapoi.
-Nu fi de neinlocuit. Daca nu poti fi inlocuit, atunci nu o sa fii niciodata promovat.
-Experienta este ceva ce obtii abia atunci cand nu mai ai nevoie de ea.
-Prietenii vin si pleaca. Dusmanii se acumuleaza.
-Daca ai impresia ca nu ii pasa nimanui daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
-Multitasking inseamna sa faci mai multe lucruri prost in acelasi timp
-Psihiatrul mi-a zis ca sunt nebun. I-am zis ca am nevoie si de o a doua opinie si atunci mi-a zis ca sunt si urat.
-Intentionez sa traiesc vesnic. Pana acum sunt in grafic.

2 comentarii:

Invizibilul spunea...

Si te si repeti ! Aia cu uratul si nebunul ! :)))

SORINEL RADU spunea...

@-Invizibilul :
Da, pai da, mai Invizibilule, exact cum spune si titlul postarii care pentru tine vad ca este precum iti e pseudonimul :-)))...