~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 6 februarie 2011

DE DOI BANI : RECLAME SI SPOTURI PUBLICITARE

Astazi inaugurez aceasta rubrica unde voi publica consideratii personale despre reclamele si spoturile publicitare total neinspirate care vrand nevrand fac parte din viata noastra de zi cu zi, agresandu-ne privirea, auzul, bunul simt...etc.
Acum despre :

 Pai cum atragi tu clientii draga DOMO, infricosandu-i ?
Eu unul as fi scris textul acestei reclame cam asa :
" Ofertă înfrigoșător de bună ! "
Vedeti ce poate face schimbarea unei singure consoane ? Parca altfel suna nu-i asa ? 
Atentie draga Domo, daca cumva vrei sa imi folosesti textul ai de dat un bax de Jack Daniels la baiatu' ca sa imi cinstesc si eu prietenii.
P.S. ...cand ma gandesc ce bani frumosi o fi luat autorul textului original, parca imi vine sa zic ca un bax de JD e prea putin, dar fie, treaca de la mine...

Niciun comentariu: