~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 8 decembrie 2010

INTRUCHIPAREA CRIZEI

Ma aflam deunazi, in sala de asteptare a unui cabinet medical in asteptarea unei interventii asupra unui dinte, privind niste flori frumoase asezate cu grije pe jos, asa cum este la moda acum. Admiram florile cand deodata observ in mijlocul lor o tartacuta urata foc si atunci am avut o revelatie si mi-am zis in gand ca daca ar trebui intruchipata intro forma porcaria asta de criza economica, care ne este impusa, indusa, si fluturata zilnic, tartacuta asta ar fi cea mai potrivita. Un hatru, un prieten spunea : ..."asculta-ma pe mine criza asta este o minciuna inventata de smecherii finantelor mondiale pentru a se imbogati si mai mult, este o mare p....a menita sa ne-o traga noua amarastenilor pentru ca bogatani oricum nu vor avea nimic de suferit, ba dimpotriva"... Am privit tartacuta zambind amar si gandindu-ma : dom'le cata dreptate avea amicul meu cand spunea ce spunea...
 Foto : Sorinel Radu

2 comentarii:

abbilbal spunea...

Noa serbus mă dragă.
De ce zici tu că şmecheria aia verde-i urâtă foc? Păi mie-mi place cum arată şi e tare sugestivă. Mai urâte sunt florile decât ea.

SORINEL RADU spunea...

@-abbilbal- ...la urma urmei cred ca ai dreptate...