~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 4 octombrie 2010

SA NE AMUZAM UN PIC


Dialog intre trei nebuni.
Primul: Eu sunt trimisul lui Dumnezeu !!!
Al doilea: Ba eu sunt trimisul lui Dumnezeu !!!
Ultimul: Sunteti amandoi nebuni?  Nu am trimis pe nimeni !!!

I: Ce-i negru, mic si bate la usa ?
R: Viitorul.

 Intrebare la Radio Erevan.
 - Care e cel mai frumos oras din lume ?
 - Erevan
 Intrebare suplimentara:
 - Cate bombe atomice trebuie ca sa-l nimicim ?
 - Si Moskova e un oras frumos.

 - Cum  se scapa de boala vacii nebune ?
 - Prin divort.

Doua femei stateau de vorba in parc despre viata lor sexuala.
 La un moment dat una o intreaba pe cealalta:
 - Auzi, draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci sex ?
 - Da, daca ma suna !

 Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
 - Ioane, de ce esti trist ?
 - Am aflat ca sotia are SIDA...
 O pauza lunga...
 - Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa !?

 In Israel s-a facut un sondaj in randul populatiei :
 "Se poate oare raspunde la o intrebare cu o intrebare ?"
 Raspunsul majoritar a fost: De ce nu ?

 Alcoolul distruge celulele creierului, dar nu pe toate, numai pe cele care refuza sa bea.

 Planurile de viitor care nu corespund posibilitatilor tale financiare, intelectuale sau fizice, se numesc visuri.

 Principala problema a medicinei cu plata, este transformarea unei boli acute intr-o boala cronica.

 "Nu-mi plac oamenii care n-au gust", spuse canibalul.

Niciun comentariu: