~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 5 februarie 2010

Pietricica din disc

Veneam eu, ieri pe la pranz spre casa la volanul masinii, cand aud deodata zgomot (bataie) puternic si ritmic la roata stanga fata. Hait, zic in gandul meu am facut pana. De unde ? Nici vorba de asa ceva si atunci. Azi dimineata am mers la service cu inima stransa banuind planetara stanga prematur "decedata" la numai 35.000 de km. Asta este, mi-am zis, ghinion. Numai ca la service totul apare in regula. Mergem in proba si zgomotul ritmic ca o bataie surda apare dar mai redus ca intensitate. Intorsi la atelier mecanicul demonteaza si cand colo ce sa vezi ? O pietricica intrase mai bine zis se infipsese in cantul discului de frana, intruna din fantele de ventilatie si bineinteles batea ritmic in etrier dar din ce in ce mai incet, pentru ca practic se poliza de acesta. Am rasuflat usurat ca am scapat cu numai atat (o planetara cu manopera cu tot cred ca ma ducea cam la 1500 lei). Nea Sile mecanicul imi spune ; ..."daca mai mergeai o zi se poliza piatra, zgomotul disparea si scapai"... Da asa este dar totusi nu imi pare rau de timpul si banii cheltuiti pe verificare pentru ca daca zgomotul ar fi disparut sau pietricica ar fi sarit ar fi ramas intrebarea obsedanta ; ...ce-o fi fost dom'le cu zgomotele alea  ? , si frica permanenta sa nu se intample ceva neplacut in mers. Asa ca zicala "Tot raul e spre bine" se adevereste inca oadata. Pietricica o pastrez ca amintire si pun poza ei ca sa o vedeti si dvs.

Niciun comentariu: