~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Alo, 3 pizza va rog... - Viiinneeeeee...?!

Un vechi si bun coleg de servici si prieten imi trimte pe messenger un text scris cu indreptatit naduf, text pe care il postez mai jos bineinteles cu aprobarea autorului. Mancatori de pizza comandata on-phone or on-line, fiti pe faza !



Patania mea cu "Pizza Dominium"

Sambata 16 ianuarie 2010 ora 18:05 am comandat telefonic (021-3808880) la Centrul Comercial Militari din  B-dul Iuliu Maniu 546-560 (Auchan), 3 pizze pentru a-mi fi aduse la domiciliu. Mi s-a spus ca timpul de livrare este de 60 minute, deja prea mare, eu locuind pe acelasi bulevard la nr 182. Am dat relatii despre pozitia blocului, am lasat numarul de GSM. Era important sa nu se depasesca aceasta ora maximala (19:00), deoarece la ora 20 urma sa iau un medicament. Am revenit la 19:50 (deci la 105 minute de la preluarea comenzii) si mi s-a spus ca asa se intampla , ca au personal putin , dar sa stau linistit (!), ca pizzele comandate sunt pe drum. La ora 20:52 am revenit telefonic sa anulez comanda, spunandu-le celor de acolo ca nu asa se procedeaza in lumea civilizata. Drept raspuns am primit cea mai anticomerciala scuza : cum ca cel de livrare a incurcat scara blocului si a lasat pizzele unor cheflii care l-au platit. (atentie: acela se intorsese la sediu, povestise patania de o stia cel de la capatul firului, iar acestia nu catadicsisera sa ma sune desi aveau numarul si sa ma intrebe ce e de facut, ocazie cu care puteau inventa o scuza plauzibila - un incendiu la sediu spre exemplu). Nu se poate asa ceva !!! Sau poate ca da. Traim in Romania si nimic nu ne mai mira. Oricum a fost cea mai trista experienta a mea in acest domeniu. Noroc ca am Internet si acest mesaj va circula catre toti cunoscutii mei din address book (148). Intarzierea de 167 minute nu se poate pune pe seama nimanui. Putea sa ajunga si la Craiova in acest timp. Este pacat ca avem atatea lanturi de pizzerii dar prost gestionate. Sunt de vina sefii sau subalternii ? Cred ca intr-o asemenea perioada de criza, fundurile unora sunt apropiate de bocancii altora si sunt mii care asteapta sa se angajeze. Imi rezerv dreptul sa postez oriunde cred de cuviinta acest mesaj.  

     
      ing. Ilias Dutescu
            Bucuresti

Niciun comentariu: