~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 3 decembrie 2009

Intrebarea pe care le-as pune-o celor doi protagonisti ai dezbaterii din seara asta de la Palatul Parlamentului

 Acum vreo doua zile am fost "miluit" si eu ca si alti posesori de autorisme, de tot felul de materiale electorale pro Geoana, bagate pe la stergatoarele masinii. Pe unde am oprit prin oras masina, la intoarcere gaseam teancul de propaganda rosie pe parbriz. Imi pare rau ca nu am avut aparatul de fotografiat la mine. Astazi a fost randul lui Basescu. Am avut cu ce poza de data asta, asa ca va arat, cam ce propanda (de tip spam-auto) am gasit pe parbrizul masinii. Ma apuca nervii capului si greata stomacului, cand vad si aud ce sume cu totul si cu totul nesimtite, au cheltuit unii candidati in campania asta electorala. Nu mai pomenesc aici de zecile de kilograme de hartii de multicolora propaganda electorala care ne-au agresat cutiile de scrisori in ultima vreme. Stiu ei, domnii candidati ca sunt spitale in tara unde bolnavii isi cumpara pe banii lor medicamentele si materialele pentru a putea fii tratati sau operati ? Stiu ei ca sunt copii care nu au unde invata, din cauza frigului si conditiilor impropii din unele scoli ? Stiu ei cati  batrani sunt in tara, care mor de foame, de frig, si de lipsa medicamentelor care le trebuiesc ? Etc., etc. Da, eu sunt convins ca EI stiu lucrurile astea si de aceea as vrea sa pun o intrebare celor doi "Cocosi" care peste 30 de minute se vor infrunta in mult asteptata dezbatere de la Palatul Parlamentului : Sa spuna fiecare ce s-ar fi putut face cu bani cheltuiti pentru campaniile lor pentru spitale, pentru batranii amarati si pentru copii saraci si flamanzi ? Nasoala intrebare, nu-i asa domnilor candidati ?

Niciun comentariu: