~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 24 octombrie 2009

Ce imi doresc mai mult si mai mult sa se intample dupa alegerile din noiembrie 2009

Ce imi doresc mai mult si mai mult ? Pai uite ce imi doresc eu cu ardoare ; imi doresc ca  :
- Administratia Prezidentiala in frunte cu Presedintele care va fi ales,
- Guvernul in frunte cu Primul Ministru,
- Parlamentul in frunte cu cei doi Presedinti de Camere,
- Justitia in totalitatea ei,
- Administratia locala,
- Restul organismelor decizionale ale tarii,...,etc.
Sa lucreze in sfarsit intr-o armonie deplina, total asumata si complet lipsita de apasarea propriilor interese, pentru propasirea tarii astfel incat amaratul de contribuabil sa simta si el ca nu au trecut degeaba 20 de ani de cand s-a varsat sange pentru libertate, democratie, si normalitate. Sunt cam pretentios nu-i asa ? Oricum daca acei oameni si institutiile lor minunate enumerate mai sus  nu stiu cam cum trebuie sa arate armonia in lucrarile lor, eu  le dau acest exemplu de cum ar trebui sa-si "interpreteze partitura" fiecare dintre ei si toti impreuna. Asadar dragi pretendenti la putere si actuali potentati iata cum arata o adevarata armonie si cum suna ea. Ei, ce spuneti acum ? Sunteti in stare de asa ceva ?

3 comentarii:

Gianni spunea...

Mishto dorinta dar din pacate cam de domeniul SF :(

Robert spunea...

Ce bine ar fi sa fie...

Citizen spunea...

O dorinta ca un vis...