~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* IN ROMANIA ORICE CAP RIDICAT LA PUTERE DEVINE IREMEDIABIL PATRAT

* LA NOI POLITICIENII CORUPTI SUNT CA TAVILE DE LA CANTINA, IL DAI PE PRIMUL LA O PARTE SI ALTUL VINE LA RAND

* ESTI INTELIGENT DACA CREZI JUMATATE DIN CE TI SE SPUNE, INTELEPT ESTI CAND STI CARE JUMATATE

*** DACĂ PRIN VOT AM PUTEA SCHIMBA CEVA, NIMENI NU NE-AR MAI LĂSA SĂ VOTĂM - MARK TWAIN ***

Arhimandrit Iustin Pârvu: "Țara noastră este o țară care nu are nevoie de nimeni. Dacă țara asta ar fi gospodărită de niște oameni pe care îi doare sufletul și inima pentru frumusețea acestei țări, nu am avea nevoie de nimic, nici de un șurub occidental."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 25 septembrie 2009

Semnat anonim...

Cineva care se semneaza anonim, ma trage de atentie intr-un comentariu in legatura cu poza actuala din antetul blogului (Transfagarasan), si anume, cum ca nu ar fi a mea si cum ca de ce nu pun numele autorului care a muncit doua ore la ea...Asadar sa fim intelesi :
1. Nu am semnat si nu am pretins ca aceasta poza este facuta de mine.
2. De ce comentariu anonim si de ce la o postare care nu are nimic de-a face cu problema ?
3. Am editat poza cu numele autorului (din pacate draga Vali nu stiu numele de botez al fiului tau dar daca mi-l trimiti am sa-l scriu pe poza).
4. Asa ca sa se stie si ca sa fie luat in vedere si de alti eventuali comentatori URASC ANONIMII iar eventualele lor comentarii nu le voi aproba la afisare niciodata. Avem fiecare o identitate si nu trebuie sa ne ascundem sau sa fim timizi in a o afisa cand avem ceva de spus.
Asadar, week-end placut tuturor si sa ne citim sanatosi !

Niciun comentariu: